PERKARA 19: Setiap orang adalah berhak kepada kebebasan pendapat dan mengeluarkan fikiran; hak ini termasuklah kebebasan memegang pendapat tanpa gangguan dan menuntut, menerima dan menyebarkan maklumat dan buah fikiran melalui sebarang media dan tanpa mengira sempadan. - Universal Declaration of Human Rights (OHCHR)

Wednesday, July 7, 2010

Betapa cuaknya Orang Melayu apabila ada lambang zionis dalam PC mereka..

Betapa cuaknya orang melayu apabila mereka dapat tahu ada lambang zionis dalam komputer masing-masing. Kemudian, mereka akan hantar mesej beramaran kepada rakan-rakan melalui facebook, yahoo messenger dan email berantai..

Pergh! memang gempaklah dapat mesej ni..

Salam nak tahu tak sebenarnya dalam MO (Microsoft Office) ada lambang zionis yahudi yang kita xsedar… cuba check C:\ProgramFiles\MicrosoftOffice\MEDIA\CAGCAT10\J0285926.WMF tolong delete file ni.. foto kemenangan lambang zionis yg kita x sedar.. harap hebahkan… tq

Tengok punya tengok.. memang ada, Ia tersorok dalam file Microsoft Office. Gambar sepertimana tertera di atas. Siap ada lambang Yahudi lagi. Rupa-rupanya Zionis selama ini dok menyorok dalam komputer kita. ngeh3..

Untuk pengetahuan semua, bukan setakat gambar zionis sahaja yang ada dalam komputer kita malah gambar Ka'abah pun ada juga. Sila check di komputer masing-masing:-

C:\ProgramFiles\MicrosoftOffice\MEDIA\CAGCAT10\J0301050.WMF

Sebagaimana lambang zionis ada dlm PC kita selama ni, selama itu jugalah Baitullah al-Haram juga berada di dalam komputer kita. Pelik?

Janganlah cuak sangat bila dengar zionis ni, kita umat islam bukan lemah, jangan tunjukkan yang kita ini lemah dan bodoh, umat Islam bukan bodoh! maka tolonglah jangan nampakkan sangat yang umat Islam ini bodoh. Tak ada maknanya zionis nak menyorok dalam komputer kita selama ini..

Untuk pengetahuan semua WMF itu biasalah untuk perisian pictures dalam Windows, semua agama dan fahaman ada dalam tu sebab untuk memudahkan pengguna komputer, bukan setakat lambang zionis je ada, Ka'abah umat Islam pun ada! bahkan patung buddha pun ada, nak tengok patung buddha dalam PC sila check:-

C:\ProgramFiles\MicrosoftOffice\MEDIA\CAGCAT10\J0300912.WMF

Bayangkan umat Islam duduk berkempen delete lambang zionis dlm PC, Adakah pihak zionis akan lakukan kempen yang sama supaya delete gambar Ka'abah al-Haram dalam komputer mereka juga? xde maknanya..

Malah kalau zionis tahu sekalipun kempen umat Islam mendelete lambang zionis dlm PC ni, sudah pasti mereka akan tergelak terbahak-bahak pada umat Islam, betapa nampak bodohnya umat Islam di mata mereka! Mereka ada agenda besar lain lagi yang lebih bagus daripada isu ini untuk melemahkan umat islam.. sedangkan umat Islam khususnya orang melayu cepat melatah dengan isu2 yang remeh ini, dalam waktu yang sama masih menyondol dan menjilat.. fikir-fikirkanlah..

-ibnumustafa-

1 comment:

SyuQ said...

itu da kebiasan kita

cepat teruja ngn benda2 mcm ni. lebih2 lagi bila berkaitan Israel dan rejim Zionis