PERKARA 19: Setiap orang adalah berhak kepada kebebasan pendapat dan mengeluarkan fikiran; hak ini termasuklah kebebasan memegang pendapat tanpa gangguan dan menuntut, menerima dan menyebarkan maklumat dan buah fikiran melalui sebarang media dan tanpa mengira sempadan. - Universal Declaration of Human Rights (OHCHR)

Friday, September 14, 2012

JOM BANTAH FILEM "INNOCENCE OF MUSLIMS"!!


Allah S.W.T berfirman;

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ لا يَأْلُونَكُمْ خَبَالا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الآيَاتِ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ

"Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi "orang dalam" (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya telah kami jelaskan kepada kamu keterangan-keterangan itu jika kamu (mahu) memahaminya." - Surah Ali Imran; ayat 118. 

Wahai saudara ku sekalian kaum muslimin dan muslimat yang dirahmati Allah S.W.T.. Nabi MUHAMMAD S.A.W Junjungan Mulia yang kita cintai hari ini dicaci hina oleh kaum KAFIR LAKNATULLAH 'ALAIH..

Diumumkan kepada seluruh umat Islam yang mengimani enam rukun iman, dimana salah satunya adalah beriman kepada para Rasul untuk sama-sama memprotes salah satu bentuk tindakan liar orang-orang liberal menyemarakkan kemarahan umat Islam dengan menerbit sebuah filem pendek yang bertajuk.. "
Innocence of Muslims" yang menghina Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW,

Dan diharapkan kepada semua BLOGGER MUSLIM agar pesanan ini di copy paste dan disebar-luaskan lagi seberapa segera untuk aksi solidariti muslim seluruh dunia,

Dan kepada mereka yg memiliki akaun laman sosial facebook dan twitter bolehlah membuat salinan dan berkongsi bersama pesanan ini di profile, group dan pages masing-masing dengan seberapa segera.

Salin sahaja pesanan ini dan sebarkan seluasnya:


INFO : WAKE UP-CALL!






"Kami umat Islam seluruh dunia membantah sekeras-kerasnya penerbitan filem "Innocence of Muslims" yang menghina Junjungan Mulia Nabi Muhammad S.A.W."


SALAM JIHAD:
  • TAMPILKAN INFO INI DI PROFILE FACEBOOK DAN TWITTER ANDA
  • SEBARKAN INFO INI DI DUNIA MAYA DAN DUNIA NYATA
  • JIKA KAMU SEMUA DARI BAHAGIAN MEDIA DAN CETAK SILA PUBLISITIKAN BERITA INI
  • MATI SYAHID DAN HIDUP MULIA ADALAH TUJUAN DAN MATLAMAT KITA 
  • TEGAKKAN SYARIAT ISLAM ADALAH TANGGUNGJAWAB KITA

ALLAHU AKBAR !!!
ALLAHU AKBAR !!!
ALLAHU AKBAR !!!

Marilah kita sama-sama berdoa kepada ALLAH S.W.T atas semua hinaan ini.. Semoga ALLAH S.W.T menurunkan azab dan laknatNya ke atas mereka yang menerbit, menayang dan menyokong penerbitan filem yang terhina ini..

Aamieen Ya ALLAH Ya Rabb al 'Alamieen..


Berkebetulan hari Jumaat yang penuh keberkataan ini marilah kita sama-sama memperbanyakkan selawat dan salam kita ke atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad S.A.W dan seluruh ahli keluarganya..

“Sesungguhnya Allah dan MalaikatNya berselawat (memberi segala penghormatan dan kebaikan) kepada Nabi (Muhammad S.A.W.); wahai orang-orang yang beriman berselawatlah kamu kepadanya serta ucapkanlah salam sejahtera dengan penghormatan yang sepenuhnya.” - Surah Al-Ahzab; ayat 56.

Sabda Rasulullah S.A.W: “Sesungguhnya sebaik-baik hari ialah hari Jumaat, maka perbanyakkanlah selawat ke atas ku pada h
ari tersebut. Sesungguhnya selawat kalian akan diperlihatkan kepadaku.” - Hadith Riwayat Abu Dawud.

آللّهُمَ صَلّیۓِ ۈسَلّمْ عَلۓِ سَيّدنَآ مُحَمّدْ وَ عَلۓِ آلِ سَيّدنَآ مُحَمَّدٍ

Selawat dan salam ke atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad S.A.W dan seluruh ahli keluarganya..

Wassalamu'alaikum Wrt Wbr..

-ibnumustafa-

1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...



UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~