PERKARA 19: Setiap orang adalah berhak kepada kebebasan pendapat dan mengeluarkan fikiran; hak ini termasuklah kebebasan memegang pendapat tanpa gangguan dan menuntut, menerima dan menyebarkan maklumat dan buah fikiran melalui sebarang media dan tanpa mengira sempadan. - Universal Declaration of Human Rights (OHCHR)

Thursday, May 20, 2010

JOM BOIKOT "Everybody Draw Mohammed Day!"

Allah Ta'ala berfirman,

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ لا يَأْلُونَكُمْ خَبَالا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الآيَاتِ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ

"Wahai orang-orang beriman, janganlah kamu ambil menjadi teman kepercayaanmu orang-orang yang di luar kalanganmu (karena) mereka tidak henti-hentinya (menimbulkan) kemudharatan bagimu. Mereka menyukai apa yang menyusahkan kamu. Telah nyata kebencian dari mulut mereka, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka adalah lebih besar lagi. Sungguh telah Kami terangkan kepadamu ayat-ayat (Kami), jika kamu memahaminya." - Surah Ali Imran; ayat 118.

Wahai saudara ku sekalian kaum muslimin dan muslimat yg dirahmati Allah.. Nabi MUHAMMAD SAW Junjungan Mulia yang kita cintai hari ini dicaci hina oleh kaum KAFIR LAKNATULLAH 'ALAIH..

Diumumkan kepada seluruh umat Islam yang mengimani enam rukun iman, dimana salah satunya adalah beriman kepada para Rasul untuk sama-sama memprotes salah satu bentuk tindakan liar orang-orang liberal menyemarakkan kemarahan umat Islam dengan membuat sebuah event/kegiatan di laman sosial terkenal dunia laman Facebook dengan tajuk.. "Everybody Draw Mohammed Day" dimana hari untuk semua orang bebas menggambarkan watak Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW.

Dan diharapkan kepada semua BLOGGER MUSLIM agar pesanan ini di copy paste dan disebarkan lagi seberapa segera untuk aksi solidariti muslim..

Dan kepada mereka yg memiliki akaun laman sosial facebook bolehlah membuat salinan dan berkongsi bersama pesanan ini di wall masing2. Pada creator group2 Islam sila hantar pesanan ini ke semua ahli dengan seberapa segera.

copy saja pesanan ini dan sebar seluasnya:

INFO : WAKE UP-CALL.
"Kompetisi Internasional Menggambar Sketsa Nabi MUHAMMAD SAW pada 20 Mei 2010 Event di FACEBOOK."

Judul: Setiap Orang Menggambar MUHAMMAD.
Lebih dari 12,000 seniman dan karikatur iblis telah berdaftar....

Protest dan Hapus Even ini dengan KLIK di sini:

http://www.buzzpk.com/how-and-why-to-boycott-facebook/

Report terhadap Event ini.
dengan KLIK sini:

http://www.facebook.com/event.php?eid=113257775375783&ref=ts

"BOIKOT FACEBOOK, pada 20 Mei 2010"

NB :
  • TAMPILKAN INFO INI DI DINDING FB SAHABAT
  • SEBARKAN INFO INI DI DUNIA MAYA DAN DUNIA NYATA
  • JIKA KAMU SEMUA DARI BAHAGIAN MEDIA DAN CETAK SILA PUBLISITIKAN BERITA INI
SALAM JIHAD :
  • MATI SYAHID DAN HIDUP MULIA ADALAH TUJUAN DAN MATLAMAT KITA
  • TEGAKKAN SYARIAT ISLAM DI DUNIA ALLAH SAMPAI KIAMAT
  • LAWAN PARA KAFIR, LAWAN TETAP LAWAN!
ALLAHU AKBAR !!!...
ALLAHU AKBAR !!!...
ALLAHU AKBAR !!!...

Mari kita sama2 berdoa kepada ALLAH atas semua hinaan ini.. semoga ALLAH SWT MENGAZABKAN KAUM KAFIR DENGAN AZAB YANG AMAT BESAR...

Amieen Ya ALLAH Ya Rabb al 'Alamieen..

Wa'alaikumsalam wrt wbr..

-ibnumustafa-

No comments: